24 de setembre de 2009

TESTIMONI XAVIER TORREBADELLA: VOLUNTARI EN LA PEREGRINACIÓ DIOCESANA A LOURDES

Hola sóc en Xavier Torrebadella, tinc 15 anys i sóc voluntari de l’Hospitalitat de Lourdes de la diòcesis de Lleida.


Fa quatre anys que vaig de voluntari a Lourdes per acompanyar persones que ho necessiten. Tot va començar quan la meva mare es va “reenganxar” a l’Hospitalitat de Lourdes de la diòcesis i em va portar amb ella de viatge. He descobert que n’és de gratificant conviure amb els pelegrins durant en el viatge i l’estada a Lourdes per poder ajudar els malalts, veure la seva fe en Déu i la gran confiança que tenen en la Mare de Déu, poder conversar i aprendre coses d’ells. Tot això és el que ens omple de fe, de goig i d’alegria a tots els que anem a la peregrinació.

Jo us animaria a que ho provéssiu l’any vinent i segur que repetireu!




Francesc Xavier Torrebadella Serra
(voluntari de l’Hospitalitat de Lourdes
de la diòcesis de Lleida)




(si voleu llegir altres Testimonis de la Peregrinació a Lourdes
podeu fer-ho
aquí - Kris Pastó,
o
aquí - Clàudia Bosch,
o bé
aquí -Serafina Díaz)