14 de setembre de 2009

TESTIMONI DE KRIS PASTÓ: VOLUNTÀRIA EN LA PEREGRINACIÓ DIOCESANA A LOURDES

Lourdes em va semblar increïble, la peregrinació del bisbat em va encantar: per primer cop vaig sentir-me plena, realitzada; sents una plenitud enorme. Tothom és molt agraït amb tu, els malalts sobretot, són molt simpàtics, i sempre t'estan donant les gràcies amb una gran rialla. Aquestes coses, crec que et fan madurar, que et fan una mica més persona. A més a més, és sempre una bona oportunitat de conèixer a gent bona, gent solidària i alguns joves també. Jo ja estic esperant l'any que bé per a poder tornar-hi.

att_
KAOTIKA (Kris P.)


Kris Pastó Garcia
Alumna
Col•legi Mater Salvatoris

1 comentari:

Anònim ha dit...

krisss!!! jeje k wai!! io nop vai pode na... xo ia o intentare lany k be!!! weno wappa ia parlarem!!!