15 d’octubre de 2009

ESCOLA DE PREGÀRIA: COMENCEM EL 26 D'OCTUBRE!

Volia saber què era l’aigua i vaig decidir anar a buscar-la. Vaig trobar-la als canals, on les pales de reg s’obrien i es tancaven deixant entrar l’aigua dins el camp i ajudant a créixer les plantes. Em vaig atansar al riu i vaig observar com els peixos nedaven a contracorrent i com els arbres creixien a la vora del riu. Tot em va semblar meravellós però seguia sense saber què era l’aigua. Llavors vaig tenir set i una amic em va oferir un got d’aigua, en aquell moment vaig comprendre per què les plantes creixien, el peixos nedaven a contracorrent i els arbres no es movien de la vora del riu.

Si et preguntes què és la pregària, per a què serveix, com es viu...., t’oferim aquest taller en el qual viuràs i sentiràs què és la pregària i després podràs decidir si ofereixes el teu got d’aigua a qui el necessiti.


DÍA: l'últim dilluns de cada mes. La primera sessió el 26 d'octubre.
HORA: 20h de la tarda.
LLOC: capella de l'Acadèmia Mariana.


Marta Riera
Parròquia de Pardinyes.
Equip DPJ.