2 d’octubre de 2009

TENEMOS TANTO... PARA ESTAR AGRADECIDOS.

Els germans de Taizé van convidar tots els delegats de Joves a dinar, excepte a mi. Sóc una dona, resulta obvi i evident, i no entren dones en la seva comunitat. Em van demanar disculpes un i mil cops... però no entren dones en la seva comunitat.

Em vaig enfadar i vaig decidir apuntar-ho a la llista del DEURE del compte que tinc amb Taizé, i llavors... vaig descobrir una llista tan llarga a l’HAVER... que el meu darrer apunt semblava ridícul al seu costat. I només vaig poder que sentir-me infinitament agraïda.

Taizé ha estat i serà sempre per mi una peça clau en la meva experiència de pregària, de servei i de comunitat. I, des del fons del cor, només puc que donar-los-hi les gràcies... i a més, em van dir que el dinar era en silenci, buah!

video




Marta Serrano
Delegada DPJ

4 comentaris:

Laura ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Laura (comi de trobades) ha dit...

M'he quedat sense paraules... xD

txaro ha dit...

Quin riure!!! Amb tot... així deu ser veritat que l'esperit Taizé transforma la gent!! jejeeje

Andy ha dit...

tenemos tanto tanto tanto!!!!