9 de març de 2010

CARNESTOLTES: Cursa de llits!!

Des de la DPJ sovint us fem algunes propostes d'activitats per a joves en les que podeu participar. Aquesta vegada us volem convidar a participar, de cara a propers anys, a la Cursa de Llits que s'organitza des de Cultura com un dels actes més engrescadors del Carnaval de Lleida.

Consisteix en un ral·li festiu de vehicles amb forma de llits amb tracció humana però que disposen dels mecanismes que els participants i fabricants consideren oportú. Els participants han d'anar disfressats i superar una sèrie de proves pel camí. Surten des del local dels Castellers de Lleida i arriben a la Paeria. Pot ser una experiència que podeu compartir amb altres joves del vostre grup o parròquia i fer bastant caliu! La Blanca Salinas, de la Parròquia St.Ignasi, ens ho explica:


Fotografia: Marc Vilarassau s.j.

Fa molts anys… en la vila de la parroquia St. Ignasi…
- Escolta i si participem a la cursa de llits?
- Uffff però què dius… serà un follon
- Va ho proposem a l’assemblea!

Ja fa uns quants anys... però no tants com abans
- Eiiii va per què no tornem a proposar de fer un llit i així participem a la cursa de llits?
- Uffff aquest any cau malament carnestoltes hi ha excursió

Fa un mes
- Eiiii que queda super poc per la cursa de llits
- Algú té un llit
- Ei jo en tinc 3!!!
- I la meva àvia diu que també en té
- Jo puc anar a buscar matalassos, però no sabré posar-los al cotxe
- Va jo t’ajudo
- Quedem aquest diumenge?
- Uffff però farà fred eh...
- Vinga va jo envio els mails als joves de la parròquia

Finalment la perseverància i la paciència han funcionat!!!!! I fins i tot van donar fruit perquè el llit No tenim assegurança va quedar segon i el Paca BS i el Potet Express també van fer un bon paper! Va ser tota una demostració de treball en equip. Animeu-vos a participar i gaudireu!


Blanca Salinas
Parròquia St.Ignasi