7 d’abril de 2010

CANVIS ALS ESTATS UNITS

Son les 18:00 h. i estic mirant les notícies a internet , de sobte, no m’ho puc creure; la notícia es que ha Estats Units en poc més d’una hora votaran la reforma de la sanitat. Jo em pregunto, potser que un president hagi vençut una força tant potent com son les asseguradores, un grup de pressió que unit al farmacèutic regeix el destí de 32 milions d’americans que no tenen una assegurança mèdica?.

Una altra pregunta em colpeja , quin preu , segurament elevadíssim haurà de pagar en Obama per aconseguir tal nombre de vots?, segurament no ho sabrem mai , potser soc un malpensat , segurament ha estat capaç de convèncer tothom sense pagar cap preu, o que els contribuents ho paguin d’una altra forma.

Si quan llegiu aquest article ha guanyat la votació , serà un miracle , també us insto a tots a conèixer que suposarà això per ha tots inclosos els que estem a l’altre cantó de l’oceà.

Nosaltres més o menys joves ens hem trobat un estat del benestar que garanteix la sanitat gratuïta e universal . posem-nos un instant en la pell del malalt de Texas , que no es pot pagar una operació i morirà si no te diners estalviats per pagar-ho.





Francesc López
Equip DPJ