21 d’abril de 2010

LA FAMÍLIA PER ALS JOVES



"La família es un espai on sempre s'hi pot trobar acollida i recolzament".
Pilar, 22 anys

“La familia es la manifestación cotidiana de Dios hecho: ternura en mi mamá, disciplina en mi papá, comprensión y fortaleza en mis hermanos.”
Juan Ignacio, 28 anys

"La família són aquells que tenen més temps per a nosaltres però pels que sovint guardem menys temps, són aquells dels que rebem més i sovint donem menys, són aquells que ens estimen tal com som, i que sempre hi són quan no queda ningú."
Rosa, 25 anys

"La família és el so del riure de la meva mare i la sensació de les seves mans calentes sobre la meva panxa quan em feia mal; és la disponibilitat del meu pare per dur-me allà on necessito a qualsevol hora i en qualsevol moment; és la complicitat del meu germà quan volem “sotirn-nos” amb la nostra; és el meu padrí cantant a totes hores. La família són els petits detalls!"
Maria, 20 anys.