7 de juny de 2010

“LA ÚLTIMA CIMA”
arriba a Lleida el proper 11 de juny!!!



"...Avui en dia si crucifiques a un capellà parlant malament d’ell molts t’aplaudiran, però si en parles bé, et crucificaran... però la veritat és que hi ha molts sacerdots que amb el seu testimoni donen llum als qui els envolten...”




La pel•lícula/documental que us animem a veure, mostra la vida d’un d’aquests capellans propers i senzills que amb la seva vida fan present a Jesús compartint el dia a dia amb els altres.

Potser no estem acostumats a veure al cine pel•lícules que ens parlin de preveres que a la seva manera i amb la senzillesa de la quotidianitat van contribuint a canviar el món, precisament això és un altre bon motiu per anar a veure “La última cima”.

Des de les Delegacions de Joves i de Vocacions, us animem a anar a alguna de les projeccions que es faran el proper dia 11 de juny a l’Espai Funàtic Lleida (17:30h, 19h, 20:30h). Un grupet de joves hi anirem a la darrera sessió, si algú s'hi vol afegir, esteu més que convidats!









5 comentaris:

Irene ha dit...

siiii!!! ja m'hi apunto pero de cap!! sembla una peli interesant, amb gent supermegaguay, la vamos a liar parda, cristianament parlant ehh!!


muaaaaaaaaaaa

tx ha dit...

Sembla interessant!! Si no tinc cap reunió, m'apunto!

;)
tx

Anònim ha dit...

yujuuuuuu!!

Anònim ha dit...

A més dura 80 minuts... el temps ideal!!!!

Anònim ha dit...

jo també m'apunto!!
aixi celebro el fi de curs!! :D

Miriam.