8 de setembre de 2010

ESTIU entre MONITORS!



No fa pas tant, jo era un nen a Colònies més feliç que un gínjol. Ara, amb una mica de sort i voluntat, obtindré el títol de monitor de lleure. Aquest Agost, durant 10 dies, vint-i-tres joves de la província de Lleida hem estat realitzant el curs de monitors a la casa de colònies de la fundació Verge Blanca a Llesp (Pirineu Lleidatà). Proveníem de diversos centres d'esplai o colònies com l'Estiu Claver, l'esplai Apassomi de Borges, l'espai de Sant Ignasi de Lleida, autònoms...


Cal dir que ens hem sentit com a casa. En realitat jo no m'esperava res en concret, suposo que amb els amics ens hi vam inscriure perquè vam veure que era un títol important si et dediques al lleure, sempre va bé un títol, oi? Però he de dir que deixats passar uns dies me n'adono que aquest títol a mi no em valdrà sense la gent. He après moltes coses importants dels professors, és clar, i en dono gràcies. Però són els meus companys; seran les converses personals, d' església, de societat.... durant les estones lliures, en hores intempestives... Serà per la convivència natural i intensa, per la confiança que ningú ens va demanar i ens hem donat... que jo recordaré aquests dies a Llesp.


Gràcies a tots CM-204!
I que tinguem sort colando café.


Miquel Joan Escuer
DPJ Lleida


1 comentari:

Anònim ha dit...

Una experiència inoblidable! :)

I ara a continuar! Que l'art de colar cafè requereix sort i temps!