5 d’octubre de 2010

COLÒNIES ST.IGNASI 2010

Hola a tothom!

Em dic Jaume Sangrà i aquest any he tingut el plaer de fer de monitor a les colònies de l’esplai St. Ignasi. Encara recordo la tarda en que em van trucar per fer-me aquesta proposta a la que vaig accedir encantat, i ara després d’haver viscut l’experiència només tinc paraules d’agraïment.
Aquest any s’han fet, per segon cop, a Cal Candi, una entranyable casa de colònies de Vilada, a prop de Berga. Erem 75 nens, 12 monitors, la intendent i la directora. Els nens han jugat, ballat, seguit pistes, corregut, mullat, embrutat, rigut i descobert el secret del fantasma de la casa de Cal Candi; i també vam anar d’excursió al monestir de Queralt.










Ha estat el meu primer any de monitor de colònies i he descobert que és una tasca que t’omple i et diverteix, que també és cansada, a mi mateix se’m tancaven els ulls en algunes de les reunions al final del dia. Et coneixes més a tu mateix ja que estàs convivint amb uns nens que requereixen molta atenció per part dels monitors i requereix paciència. Però l’alegria que et transmeten els nens no té preu. Només em queda dir una cosa, especialment a l’equip de monitors:

Moltes gràcies!


Jaume Sangrà
Esplai St.Ignasi

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gràcies a tu Jaumet! Ets un crack!