21 de maig de 2014

Aplec de l'Esperit 2014: 20' amb Jesús





D’aquí unes breus i ràpides tres setmanes, el 7 de juny per ser exactes, els nois i les noies de les diòcesis de Catalunya i les Illes Balears, tenim un cita per participar al XI Aplec de l'Esperit. Serà un moment únic per descobrir novament que Jesús és el Senyor a través de la festa, la celebració, la música, la pregària, el compartir amb els altres... I tot això, i més, envoltats de la natura que ens ofereix l’Estany de Banyoles.
Però malgrat siguin unes breus i ràpides tres setmanes, 20 minuts amb el Senyor els podrem trobar, oi? Els organitzadors de l’Aplec, festa de la Pentecosta, creiem que sí i, a més, et volen ajudar. Cada dia fins arribar al dia de l’Aplec, et proposen aturar-te uns minuts, et connectis a 20' amb Jesús, cliquis damunt del dia de la setmana i t’oferirà un guió on tindràs un o varis cants, l’evangeli del dia, un salm i/o pregària....

Si ets dels que amb 20 minuts no en tens prou, et recordem que en l’apartat de materials previs pots localitzar eines per treballar tant a nivell personal com per treballar en grup. Perquè “És el Senyor qui m’ha donat la vida. És el Senyor qui em crida pel meu nom. És el Senyor qui mai no m’abandona. L’alegria del meu cor és el Senyor!!!" i de tant en tant hem de tornar a Ell per a seguir endavant.